דף הבית » בית פרומקין – קיבוץ דגניה ב'

בית פרומקין – קיבוץ דגניה ב'

בית פרומקין – קיבוץ דגניה ב'בקיבוץ דגניה ב', אחד הקיבוצים המפורסמים ביותר בישראל, פועל לו כבר שנים המוסד הסיעודי בית פרומקין. מוסד זה משמש כבית אבות לאוכלוסייה הסיעודית, כמו גם בית חולים לחולים כרוניים. בית פרומקין הוא אחד המוסדות להם אחראית התנועה הקיבוצית, המצטיינת בדאגה לקשישים המתגוררים במסגרת זו. הוא פועל ברישיון ובפיקוח מלא של משרד הבריאות.

בסך הכול, מכיל בית פרומקין 18 מיטות לקשישים סיעודיים, אשר נחלקות לתשעה חדרים. הדיירים במקום זוכים במסגרת השהות שלהם בו לקבל ארוחות חמות מדי יום, אשר הרכבן נקבע על ידי דיאטנית מוסמכת, וכן שירותי כביסה וניקיון.

הטיפול הרפואי לקשישים ניתן בכל שעות היממה, על ידי רופא גריאטרי כללי. צוות המטפלים הפועל במקום אחראי על הדאגה היום-יומית לקשישים. אלה זוכים גם לסיוע סוציאלי מלא, לייעוץ שיקומי וכן לשירותים פרה-רפואיים מגוונים, לרבות פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק.

מבחינה חברתית, מצטיין בית פרומקין בגיבוש הדיירים. לדיירים מוצעים שיעורי התעמלות, חוגים וסדנאות בנושאים רבים ומגוונים. פועלים עבורם מספרה ומועדון מרווח, וכאשר בני המשפחה באים לבקר- נערכות במקום פעילויות לכל המשפחה. חגי ישראל, כמו ערבי שישי, נחגגים יחדיו במקום.

צוות בית פרומקין מורכב מרופאים, אחיות, מטפלים סיעודיים, פיזיותרפיסטים, קלינאי תקשורת, מרפאים בעיסוק, דיאטנית, עובדי משק, אנשי מנהלה וכן הלאה. המענה של אלה עבור הקשיש הוא מלא, וניתן בכל שעות היממה.

כתובת המקום: קיבוץ דגניה ב', 15130


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר