דף הבית » מוסד נווה הגליל – פקיעין

מוסד נווה הגליל – פקיעין

ב-1992, הוקם בפקיעין מוסד סיעודי חדש- מוסד נווה הגליל, הניצב כ-700 מטר מעל פני הים, דבר אשר מבטיח נוף ירוק תמידי ואוויר צח ומרענן. מוסד נווה הגליל פועל באמצעות עמותה פרטית. יחד עם זאת, המוסד הוקם ברישיון מלא של משרד הבריאות ונמצא תחת פיקוחו בכל רגע נתון.

נווה הגליל מיועד לקלוט אל תחומיו כ- 100 דיירים סיעודיים, אשר מפוזרים בין ארבעת המחלקות הקיימות במקום: בין אם המדובר הוא באחת משלוש המחלקות הסיעודיות או במחלקת תשושי הנפש. הדיירים נהנים משירות רפואי מקיף הכולל מעקבים, אבחונים וטיפולים מונעים, שירותי ריפוי בעיסוק, סיוע סיעודי בביצוע פעולות היום יום, ייעוץ ועזרה סוציאלית ועוד.

מעבר לכך, הדיירים מקבלים ארוחות חמות, זכאים לשירות הסעות ונהנים מפעילויות חברתיות המוצעות להם מפעם לפעם: משחקים, ערבי חברה, הרצאות, חוגים וכן הלאה.

אוכלוסיית מוסד זה כוללת קשישים מכל הגילאים ומכל הדתות, אם כי הרוב המוחלט הוא של יהודים. הפנייה אל נווה הגליל אפשרית באופן פרטי או דרך משרדי הבריאות והביטחון, ומותנית בהצגת חוות דעת רפואית ודו"ח סוציאלי על ידי גורם מקצועי בתחום.

הצוות המסור של המוסד הסיעודי נווה הגליל כולל רופאים (גריאטרי וכללי), אחיות, מטפלים סיעודיים, עובדים סוציאליים, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים, דיאטנית, מדריכים- והרשימה עוד ארוכה.

כתובת המקום: ת.ד 24, פקיעין


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר