דף הבית » מוסד כרמל – קיבוץ יגור

מוסד כרמל – קיבוץ יגור

קיבוץ יגור הוא אחד המוכרים במפה הישראלית, ותופס מקום מרכזי בסיפור הקמתה של מדינת ישראל. חלק לא מבוטל מהתושבים הראשונים של הישוב עודנו בחיים, אם כי נמצא בגילאים מופלגים. בהתחשב בכך, לא מפתיעה העובדה שב-1980 הוקם ביגור בית אבות סיעודי מהמעלה הראשונה, המיועד לקשישי הקיבוץ והאיזורים הסמוכים- "מוסד כרמל".

מוסד כרמל ידוע גם בתור "בית אחווה". בלי קשר לשמו, ברור מעמדו כיום: מוסד סיעודי מן המניין אשר נמצא תחת ניהולה של התנועה הקיבוצית בישראל ותחת פיקוחו של משרד הבריאות (כמובן שיש למוסד זה גם רישיון מטעם אותו משרד).

מוסד כרמל ממוקם במרכזו של קיבוץ יגור, במקום המצטיין בנוף מרהיב של הר הכרמל הנישא ממעל. הוא נועד להעניק בית חם לכ-30 קשישים סיעודיים, וכן לדאוג לכך שכל הצרכים להם אלה זקוקים יימצאו מענה.

בבית אבות זה ניתנים טיפולים רפואיים מקיפים, החל באבחונים ובבדיקות תקופתיות, דרך טיפולים מונעים וכלה בשיטות ריפוי ייחודיות (ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה וכדומה). מעבר לכך, ניתנים במקום שירותים סיעודיים מלא, ייעוץ סוציאלי וכן מגוון רחב של פעילויות חברתיות: טיולים, חוגים, משחקים, שיעורי התעמלות וכן הלאה.

באשר לצוות הרפואי של המקום- הרי שהוא כולל, בין היתר, רופאים גריאטריים, אחיות, מטפלים אישיים, יועצים, עובדים סוציאליים, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים ועוד- מרביתם מעניקים את שירותיהם בכל שעות היממה.

כתובת: קיבוץ יגור, 30065


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר