דף הבית » בית מיכל – קיבוץ החותרים

בית מיכל – קיבוץ החותרים

בית מיכל – קיבוץ החותריםבשנת 1999 נוסד במרכזו של קיבוץ החותרים, אשר נמצא במועצה האזורית חוף הכרמל, בית אבות סיעודי בית מיכל. מוסד סיעודי זה מיועד עבור אוכלוסייה של 12 קשישים סיעודיים, אם כי תקנותיו קובעות כי אלו לא יהיו סיעודיים מורכבים, כמו גם תשושי נפש. בית מיכל נוסד על ידי התנועה הקיבוצית, כחלק מפתרונות הסיעוד שמציעה עמותה זאת לקשישי הקיבוצים. הוא פועל בפיקוח מלא של משרד הבריאות ומחזיק ברישיון פעילות מלא מטעמו.

בית מיכל מציע למעשה לקשישים את כל השירותים להם הם זקוקים בגילם. צוות המטפלים הפועל במקום משגיח עליהם ומסייע להם בפעולות השונות, אם כי נדרשת מהדיירים מידה מסוימת של עצמאות. הם מקבלים טיפולים רפואיים נרחבים, לרבות טיפולים מונעים ואבחונים (כולל בתחום הפיזיותרפיה), וכן זוכים לסיוע סוציאלי מקיף.

חיי הפנאי של דיירי המקום עשירים בהחלט. הם נרשמים לחוגים, לשיעורי התעמלות ולימי עיון. מעבר לכך, במקום מופעלים עבורם ספרייה עמוסת כותרים וכן מספרה, המציעה גם טיפולי יופי. ייחוד מעניין של בית מיכל הוא פינת החי הנמצאת בתחומיו, המכילה בעלי חיים לליטוף ולמשחק.

צוות המקום מורכב מבעלי מקצוע אשר עבודה עם הקשיש מאפיינת אותם: רופאים, אחיות, מטפלים סיעודיים, עובדים סוציאליים, קלינאי תקשורת, פיזיותרפיסטים, עובדים כלליים ועוד. חלק נרחב מאלה נמצא למעשה בכוננות בכל עת, כולל בשעות הלילה.

כתובת המקום: קיבוץ החותרים, 30870


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר