דף הבית » בית הורים ראשוני הכרמל – חיפה

בית הורים ראשוני הכרמל – חיפה

זה לא סוד שאוכלוסיית מדינת ישראל מגוונת ביותר, ומורכבת מיוצאי עמים רבים. כאשר מדברים על קבוצת העולים שהיגרו למדינה ממדינות אירופה בשנותיה הראשונות, ברור כי כיום אלה כבר נמצאים בגילאים מבוגרים יחסית. בית ההורים "ראשוני הכרמל", שמנוהל על ידי ארגון יוצאי מרכז אירופה, מהווה את אחד הפיתרונות האידיאליים לסיוע לאוכלוסייה חשובה זו.

ייסודו של בית ההורים ראשוני הכרמל מתחילה עוד לפני הקמת המדינה, כאשר זו החלה להיות מיושבת. בשנת 1939 החלה בנייתו של המוסד הסיעוד האמור, ומאז ועד היום (למעט הפסקה של מספר שנים) הוא עומד על תילו. המוסד מחזיק בכל האישורים הנדרשים לצורך פעילותו, לרבות רישיון של משרד הבריאות ומשרד הרווחה.

בית ההורים ראשוני הכרמל ממוקם בחיפה, והוא צופה אל הנופים המרהיבים שמקיפים אותה. הוא מיועד לקלוט כ-100 קשישים גריאטריים: סיעודיים, עצמאיים או תשושי נפש (ללא חולים במחלות כרוניות). הדיור נעשה בחדרים מאובזרים היטב, הכוללים, בין היתר, מטבחון, מקלחת, נקודת כבלים, מרפסת ועוד.

כלל השירותים הרפואיים מוענקים לקשישים במרפאה הפועלת במקום, לרבות טיפולים מונעים, מתן תרופות ואבחונים. מעבר לכך, זוכים הקשישים לסיוע סיעודי וסוציאלי, ומעבירים את זמנם בפעילויות רבות לשעות הפנאי: חוגים, מועדון, משחקי חברה, חדר התעמלות, ספרייה, מספרה- והרשימה עוד ארוכה.

במקום פועל צוות עובדים מסור ונאמן, הכולל רופאים, אחיות, מטפלים סיעודיים, עובדים סוציאליים, דיאטנית ועוד.

כתובת המקום: רחוב מאפו 5-7, חיפה


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר