דף הבית » בית הורים פסגת חן – חיפה

בית הורים פסגת חן – חיפה

במרכזה של שכונת רמת חן החדשה בחיפה, בסמוך לפארקים ציבוריים וגינות ירק, שוכן לו בית ההורים "פסגת חן". מוסד זה הוקם בשנת 2005 על ידי ארגון מרכז עולי אירופה, והרכב הדיירים שלו מורכב בעיקר מיוצאי גרמניה, רומניה ופולין (לצד ילידי הארץ).

בית ההורים פסגת חן פועל תחת רישיון מלא של משרד הבריאות ומשרד הרווחה, ועומד לביקורתם בכל עת. מוסד זה מיועד לקלוט אל שעריו כ- 200 דיירים, הנחלקים לשלוש קבוצות עיקריות: קשישים סיעודיים, קשישים תשושי נפש וקשישים עצמאיים.

אלה מתאכסנים בחדרים מרווחים, המאופיינים בגדלים שונים (חדר וחצי, שניית וחצי חדרים או שלושה חדרים) ובאבזור מלא. מעבר לכך, זוכים הדיירים לנוף מרהיב הנשקף מכל אחת מ-12 הקומות של הבניין, נוף הכולל את מפרץ חיפה והרי הגליל.

מוסד  זה מעניק לדייריו קשת רחבה של שירותים. בתחום הרפואי, הם זוכים לביקורי רופא, לטיפולים תרופתיים, לאבחונים ועוד. מעבר לכך, לדיירי המחלקה הסיעודית ומחלקת תשושי הנפש עומד בכל עת צוות המטפלים הסיעודיים, שמעניק להם עזרה בכל היבט של חייהם. מעבר לכך, מקבלים הדיירים ארוחות חמות, שירות סוציאלי מלא ואף נהנים מפעילויות רבות לשעות הפנאי: ספרייה, בריכה, חדר כושר, מועדון, ספא, ג'קוזי ועוד.

צוות העובדים של מוסד זה מורכב מרופאים, אחיות, עובדים סיעודיים, מטפלים אישיים, דיאטנית, מדריכי חוגים, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים ועוד. אלה פועלים סביב השעון, ובכל ימות השבוע.

כתובת המקום: רחוב בת חן 40, חיפה


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר