דף הבית » בית הורים נועם בע"מ – חיפה

בית הורים נועם בע"מ – חיפה

ב-1987, נוסד ברחוב בלפור שבחיפה מוסד סיעודי בשם "בית מרגש", והחל לספק שירותים סיעודיים שונים לתושבי הצפון. עם השנים, שונה שמו של המוסד ל"בית הורים נועם בע"מ", אולם ציביונו כמוסד סיעודי מן השורה הראשונה נשמר.

כיום, בית ההורים נועם בע"מ מנוהל על ידי עמותה פרטית, הפועלת ללא כוונות רווח. הוא מחזיק ברישיון פעילות מלא של משרד הבריאות ומשרד הרווחה, ונמצא בכל רגע נתון תחת עיניהם המפקחות.

מעבר למיקום מצויין בלב איזור מרכזי של העיר הצפונית ורמת נגישות גבוהה, מוסד זה מהווה בית חם למספר אוכלוסיות עיקריות. קשישים סיעודיים, קשישים תשושי הנפש והחולים במחלות הכרוניות באים לשערי בית האבות, בין אם למטרת השתכנות ארוכת או קצרת טווח ובין אם למטרות רפואיות ותו לא, ושם מוצאים מענה מלא לכל בעיותיהם.

בסך הכל, מיועד בית ההורים נועם בע"מ לכ-100 קשישים, אשר משתכנים במחלקות האמורות. מעבר לטיפול הרפואי המגוון שמוענק לדיירים בכלל ענפי הרפואה ולטיפול הסיעודי החם שניתן על ידי צוות חם ומסור, נהנים הקשישים במקום גם משירותים שאינם טריוויאלים כלל וכלל: סיוע משפטי, אבחון פסיכיאטרי, ייעוץ שיקומי או טיפולי, מסגרות שונות של ריפוי ועוד.

גם הפן החברתי מקבל דגש בבית ההורים נועם בע"מ, ומוצעות לדיירים פעילויות מגוונות לשעות הפנאי (חלקן בתוספת תשלום): מועדון, ספרייה, חוגים, שיעורי התעמלות, מספרה וכן הלאה.

כתובת המקום: בלפור 11, חיפה


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר